מערכות למניעת התנגשות

רמא – מובילה בטכנולוגיה וחדשנות בתחום עגורני הצריח

בשנים האחרונות, חברת רמא ניצבת בחזית הטכנולוגיה והחדשנות בענף עגורני הצריח, תוך שהיא מקדמת שדרוג משמעותי של מערכות מכניות וחשמליות למערכות מתקדמות המבוססות על בקרי תדר. שדרוג זה מעניק לעגורנים פלטפורמת עבודה אמינה, מהירה ומדויקת יותר, המובילה ליעילות גבוהה יותר, בטיחות מרבית, ונוחות תפעולית משופרת. בנוסף, השדרוג מצמצם את היקף התקלות בעגורנים, דבר התורם לרציפות העבודה באתר.

חברת רמא גם מתגאה בהובלה עולמית באספקת מערכות לתיאום חפיפת עגורנים ומניעת התנגשות וניהול אתרי בנייה חכמים. אנו משווקים ומתקינים מערכות מתקדמות למניעת התנגשות במצבים של חפיפת עגורנים באתר מרובה עגורנים (Anti-Collision Systems), כמו גם מערכות "אתר חכם" (Zoning Systems), מצלמות ייעודיות, שבשבות חכמות ועוד. תחום הבטיחות וההנחיות למניעת סכנות במצבי חפיפה בין עגורנים זוכה להתקדמות משמעותית, וקיבל תוקף רגולטורי החל מ-1 במאי 2017, כחלק מנהלי העבודה החדשים של משרד הכלכלה בתחום עגורני הצריח בישראל.

חברת רמא פועלת בהתאם להוראות החוק ומספקת ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיים חדשניים, המאפשרים להפוך את אתרי הבנייה למקומות בטוחים ויעילים הרבה יותר.

    לפרטים נוספים השאר פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם

    תודה על פנייתך נציגנו יחזור אליך בהקדם האפשרי

    או

    לשיחה עם איש קשר בחברה לחץ כאן