השכרת עגורני צריח

צי של 130 עגורנים להשכרה

חברת רמא הינה מחברות השכרת העגורנים הגדולות בישראל, וברשותה צי של 130 עגורנים, המושכרים בכל חלקי הארץ. ברשות החברה קיימים דגמי עגורנים מהייצרנים המובילים באירופה ובעולם.


העגורנים שאנו מספקים ללקוחותינו הינם במצב טכני ומכני מעולה ומוקפד ברמות הגבוהות ביותר, ובעלי קבינה פנורמית רחבה וממוזגת (תא מפעיל מדגם חדיש) המאפשרת נוחות מקסימלית וזווית ראייה רחבה למפעיל העגורן. כמו כן, אנו מקפידים לצבוע את העגורן בסיום כל תקופת שכירות ולבצע חידוש של כל המערכות המכניות והחשמליות של העגורן לפני כל הרכבה באתר בנייה חדש.

חברת רמא מספקת לחברות הקבלניות שירותי ייעוץ ותכנון בנושא העמדת עגורים באתר הבנייה וניצול עומסי ההרמה המותאמים למגוון שיטות הבנייה הנפוצות בארץ, תוך הבחנה נדרשת בין עגורן המיועד לעבודה בשיטת הבנייה הקונבנציונאלית, שיטת הבנייה הטרומית, שיטת ברנוביץ', ובאתר בו נעשה שימוש בתאים מתכווצים לממ"ד וכו'.

אנו לוקחים בחשבון שיקולים אלו בחשבון בעת התאמת העגורן לצרכי הלקוח, וזאת בשלבים המוקדמים של הפרויקט טרם תחילת הבנייה – על מנת להבטיח הצבה נכונה ואפקטיבית של עגורני הצריח באתר, אשר מהווים נדבך עיקרי וחשוב בניהול פרוייקט הבנייה, קיצור לוחות הזמנים, ושימוש נכון במנופים באתר הבנייה.

    לפרטים נוספים השאר פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם

    תודה על פנייתך נציגנו יחזור אליך בהקדם האפשרי

    או

    לשיחה עם איש קשר בחברה לחץ כאן