ייבוא ומכירת עגורנים

מכירה וייבוא עגורנים וחלקי חילוף לעגורנים

חברת רמא הינה מהחברות המוביל בייבוא עגורנים לישראל. שנים רבות שימשנו כנציגות רשמית של חברות עגורנים מובילות בעולם ובמסגרת זו ייבאנו מאות עגורנים לישראל ורשמנו עשרות דגמי עגורנים חדשים בפנקס דגמי העגורנים של משרד הכלכלה.

כמו כן, חברת רמא מבצעת ייבוא של עגורנים משומשים בני 9 שנים ומטה, של מגוון יצרני העגורנים המובילים בעולם. במסגרת זו ביצעה חברת רמא ייבוא של למעלה מ- 300 עגורנים מרחבי העולם לישראל עבור חברות הבנייה בארץ.

מאחורינו עשרות שנות ניסיון בייבוא עגורנים ממגוון סוגים, כגון עגורני צריח (Tower Cranes, עגורני לאפינג (Luffing Jib Cranes) ועגורנים טלסקופיים, וזאת תוך הקפדה על בחירת העגורן האיכותי והמתאים ביותר עבור הלקוח, ביצוע Due Diligence בחו"ל ובדיקה קפדנית של חברות אספקת העגורנים בחו"ל, טיב ומקוריות העגורן וחלקיו בחו"ל.

תהליך רכישת עגורן משומש בחו"ל הינו מורכב, ודורש בחינה יסודית והקפדה על בחירת עגורנים איכותיים ומקוריים בלבד, המאושרים ע"י יצרניות העגורנים. לאחר בדיקה קפדנית של העגורן במדינת הייצוא שלו, אנו מבצעים את כל תהליך הייבוא, הכולל היבטים רגולטוריים מורכבים ועמידה בתנאים והאישורים הנדרשים לכך.

כמובן שהליך הייבוא כולל אופרציה לוגיסטית מורכבת, החל מבדיקת העגורן אצל ספק העגורנים בחו"ל, הובלתו לארץ בדרך הבטוחה והיעילה ביותר, ונמשכת בקליטת העגורן בארץ, רישום העגורן על שם החברה הקבלנית ברשם הציוד ההנדסי, ביצוע בדיקה מקיפה לעגורן בארץ ולבסוף הרכבתו באתר הבנייה של הלקוח.

לשם ביצוע פעולות הייבוא בדרך היעילה והאיכותית ביותר, אנו מנצלים את קשרינו ארוכי הטווח עם מגוןן חברות העגורנים הגדולות והמקצועיות ביותר באירופה, בארה"ב ובאסיה המשווקות באופן רשמי ובלעדי עגורני צריח, כאשר אנו בודקים בעצמנו ולעיתים גם בליווי הלקוח, כל עגורן שאנו רוכשים בחצר הספק בחו"ל וגם לאחר הגעתו ארצה.
מטרתנו להפוך את חווית הרכישה לנוחה, פשוטה ומשתלמת עבור הלקוח!

    לפרטים נוספים השאר פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם

    תודה על פנייתך נציגנו יחזור אליך בהקדם האפשרי

    או

    לשיחה עם איש קשר בחברה לחץ כאן